Sevice Modes Rule

July 5th, 2011, 11:02 pm

Average Rating: 5.00

Rate It:
Meta realizes what Kirby had been missing all along.

Author's Comments:

Reply Supah_Sonic, July 5th, 2011, 11:12 pm

Yeah we're back. Sorry guys; I know 3 months is a long time to hold out for a webcomic that claims be updated soon (http://mates.smackjeeves.com/news-archive/posts/101351/sorry/) but for those who stuck around, I hope this was worth the wait. I had to go on the old computer to make this so I'm still looking for my Photoshop disc; in other words, don't expect another update too fast. One more thing: supernerds, can you find the major videogame-related flaw in this comic?

Reply Advertisement, August 23rd, 2017, 2:57 am

Reply Supah_Sonic, July 6th, 2011, 12:18 am

@Locoroco1 Yep. Nice job, now you get 1 internet. Use it wisely!

User's Comments:

Reply locoroco1, July 6th, 2011, 12:04 am

Okay, shot in the dark here... Metal Slug 3 can't be played on whatever that machine is?

Reply Silhouette the Hedgehog, July 6th, 2011, 5:06 am

Damn! I wanted one free internet... 8C

Reply kirby knight 1000, July 8th, 2011, 4:17 pm

Free play mode? Retarded

Reply SiChCc78 (Guest), September 24th, 2011, 6:58 pm

Maybe... After you post your next comic, you could do one with Meta playing the piano? You don't have to.

Reply Divine Knight, February 24th, 2012, 6:39 pm

Free Play Mode. I laughed so hard after reading that you don't wanna know how much it hurt!

Reply BlueyKid, April 5th, 2012, 9:28 am

LOL at pannel 4 Me Gusta rage face XD

Reply 1ce_k1d, December 20th, 2013, 12:08 pm

After 2 years...

Post A Comment